ایمپلنت کره ای snuc

ایمپلنت کره ای snuc

ایمپلنت کره ای snuc یکی از بهترین ایمپلنت‌های تولید شده توسط کشور کره در سال‌های اخیر است. که توانسته محبوبیت بسیار زیادی در کشور ایران برای انجام جراحی ایمپلنت با کیفیت بالا و قیمت مناسب دریافت کند. با توجه به این موضوع که برند snuc یکی از بهترین برندهای تولیدکننده ایمپلنت در سراسر جهان است. کلینیک دندانپزشکی کرج در این مطلب اطلاعات جامعی برای آشنایی بیشتر شما با آن فراهم کرده‌است؛ در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

آشنایی با ایمپلنت کره ای snuc :

همانطور که گفته شد برند snuc یکی از بهترین مارک‌های ایمپلنت کره‌ای در سراسر جهان است که کیفیت بسیار بالایی دارد و در برابر عرضه کیفیت خود کمترین میزان قیمت را دریافت می‌کند. به همین دلیل این محصول از نظر اقتصادی یک محصول مقرون به صرف شناخته می‌شود. که باعث شده بسیاری از افراد برای انجام جراحی ایمپلنت آن را انتخاب کنند. درست است که برندهای تولید کننده ایمپلنت کره‌ای بسیار زیاد هستند. اما برند snuc یک انتخاب برتر می‌باشد و نسبت به برندهای دیگر بسیار مرغوب‌تر است. این محصول به عنوان یک محصول تولیدی از کشور کره دارای ضمانت محصول و رضایت تمامی مصرف کنندگان را در سال‌های اخیر دریافت کرده‌است. همچنین قابل ذکر است ‌که برند snuc از استانداردهای جهانی برخوردار می‌باشد و شما با خیال راحت می‌توانید از آن بدون هیچگونه عوارض جانبی استفاده کنید.

 

مزایای خرید ایمپلنت کره ای snuc :

در ادامه مطلب تمامی مزایای خرید ایمپلنت کره‌ای با برند snuc را ذکر کردیم در نظر داشته باشید که در بین برندهای موجود تنها تعدادی از آنها دارای مزایای خرید این ایمپلنت می‌باشند.

۱. گواهینامه CE :

برندهای زیادی عرضه کننده ایمپلنت در سراسر کشور ایران هستند اما تعداد محدودی از آنها دارای گواهینامه CE می‌باشند. این گواهینامه در واقع یک نشان از اجازه واردات و فروش آن در اتحادیه اروپا است. با توجه به این گواهینامه می‌توان گفت که محصول مورد نظر از نظر ایمنی و محیط زیست مورد بررسی قرار می‌گیرد تا هیچ گونه عوارض جانبی برای مصرف کنندگان به همراه نداشته باشد.

 

۲. گواهینامه FDA :

بسیاری از افراد با گواهینامه FDA آشنایی ندارند این گواهینامه به اختصار نشان دهنده Food And Drug Administration می‌باشد. در واقع با استفاده از این گواهینامه ایمپلنت ثابت می‌کند که مجوز سازمان غذا و دارو آمریکا را در زمینه بررسی تمامی ساختار خود دریافت کرده‌است. سازمان FDA به عنوان یک سازمان بسیار معتبر برای بررسی تجهیزات پزشکی دارو و محصولات آرایشی یا بهداشتی شناخته می‌شود و تایید آن به معنی عدم هرگونه عوارض جانبی در اثر مصرف محصول است.

 

مزایای خرید ایمپلنت کره ای snuc

 

۳. عمر طولانی :

این ایمپلنت نسبت به ایمپلنت‌های دیگر دارای عمر طولانی‌ می‌باشد؛ همانطور که می‌دانید عمر متوسط ایمپلنت بین ۱۵ سال تا ۲۰ سال است که به عوامل مختلفی مانند میزان تخصص دندانپزشک در زمان جراحی، کیفیت برند ایمپلنت، تراکم استخوان‌ها، رعایت بهداشت و روش نگهداری از ایمپلنت بستگی دارد. اما مسلماً انتخاب برند مناسب برای انجام جراحی ایمپلنت موثرترین عامل در زمینه ایجاد عمر طولانی برای ایمپلنت شما می‌باشد. با توجه به تحقیقات این ایمپلنت دارای حداکثر ۱۵ سال ضمانت است که نشان می‌دهد حتی در صورت عدم رعایت عوامل دیگر با انتخاب ایمپلنت کره ای snuc شما می‌توانید حداکثر ۱۵ سال ایمپلنت مورد نظر خود را نگهداری کنید.

 

۴. دوام بالا ایمپلنت کره‌ای snuc :

با توجه به علم دندانپزشکی می‌توان گفت که دوام ایمپلنت‌های کره‌ای با توجه به عوامل مختلف می‌تواند متفاوت باشد. اما از نظر تجربه هر برند از ایمپلنت کره‌ای عرضه کننده دوام و کیفیت متفاوتی نسبت به برند دیگر است که در طی سال‌های اخیر خود را نمایان کردند. طبق تحقیقات ایمپلنت کره‌ای snuc نسبت به برندهای دیگر عرضه کننده کیفیت بهتری است که در نهایت دوام بالایی برای مصرف‌کنندگان به همراه دارد. درست است که برند snuc در برابر برندهای سوئیسی آمریکایی شناخته شده یا قابل مقایسه نیست. اما ارائه دهنده بهترین کیفیت در برابر قیمت پیشنهادی برای فروش می‌باشد.

مطالب پیشنهادی:

انواع برندهای ایمپلنت کره‌ای :

همانطور که گفته شد ایمپلنت دارای برندهای بسیار متفاوتی نسبت به یکدیگر است، هر کدام از این ایمپلنت‌ها به عنوان یک ایمپلنت فعال در کشور سازنده خود شناخته می‌شوند. کره جنوبی نیز یکی از این کشورهای سازنده و بسیار معروف برای تولید ایمپلنت است که دارای برندها و کارخانه‌های بسیار متفاوتی است. هرکدام از این برندها از یک تکنولوژی خاص و منحصربه فرد بهره می‌برند؛ به همین دلیل ارائه‌دهنده تکنولوژی متفاوت نسبت بهم هستند. اما متاسفانه تمامی این برندها به عنوان یک برند مناسب شناخته نمی‌شوند و باید در انتخاب آنها دارای تجربه و دقت کافی باشیم.

برای مثال از برندهای معتبر می‌توانیم به ایمپلنت کره ای cmi، ایمپلنت کره ای دنتیس( Dentis ).  ایمپلنت کره ای ایمپلنتیوم، ایمپلنت کره‌ای مگاژن (Megagen )، ایمپلنت دیو ( DIO ). ایمپلنت Neo Biotech، ایمپلنت یوفیت، ایمپلنت SewonMedix، ایمپلنت cis، ایمپلنت کره ای OSSTEM و… اشاره کنیم. در بین این برندها ایمپلنت کره ای snuc به عنوان بهترین ایمپلنت معرفی می‌شود. این ایمپلنت نسبت به برندهای معرفی شده مورد نظر کیفیت بهتری دارد و با قیمت بسیار کمتری به فروش می‌رسد. قابل ذکر است که در سال‌های اخیر استفاده از این برند هیچگونه نارضایتی به همراه نداشته‌است و شما با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

انواع برندهای ایمپلنت کره‌ای

 

ملاک‌های ارزشیابی یک ایمپلنت کره‌ای :

برای انتخاب یک ایمپلنت کره‌ای مناسب شما باید چندین وجه مختلف را بررسی کنید؛ این وجه‌ها طبق معیارهای انتخاب هر شخص می‌تواند متفاوت باشد‌. برای مثال یک فرد ممکن است مهمترین معیار انتخاب خود را رنگ ایمپلنت درنظر بگیرد، درصورتی که یک فرد دیگر بیشتر به کیفیت ایمپلنت توجه کند. درواقع هر برند می‌تواند برای هرفرد مناسب یا نامناسب باشد‌. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب یک ایمپلنت مناسب با بخش پشتیبانی سایت دندانپزشکی کرج مشورت کنید. بخش پشتیبانی سایت ما به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما عزیزان است و هیچگونه هزینه‌ای برای این کار دریافت نمی‌کند.

سایر برندها :

سخن پایانی :

در این مطلب سایت دندانپزشکی کرج اطلاعات کاملی در زمینه جراحی ایمپلنت و انتخاب درست برند برای انجام این جراحی در اختیار شما عزیزان قرار داده‌است. شما می‌توانید با کمترین هزینه ممکن و بهترین کیفیت از خدمات کلینیک دندانپزشکی کرج بهره ببرید. همچنین پیشنهاد می کنیم در صورت وجود هرگونه سوال از راهنمایی‌های بخش پشتیبانی سایت استفاده کنید. قابل ذکر است که دریافت مشاوره از پشتیبانی سایت نیاز به هیچگونه هزینه نیاز ندارد و علاوه بر آن شما می‌توانید با مطالعه مطالب مفید دیگر سایت ما مانند ایمپلنت کره‌ای در کرجاطلاعات کاملی در زمینه جراحی ایمپلنت با برندهای مختلف دریافت کنید.

مطالب پیشنهادی: