ایمپلنت کره ای ایمپلنتیوم

ایمپلنت کره ای ایمپلنتیوم

آیا قصد انجام ایمپلنت را دارید، اما نمی‌دانید که کدام برند ایمپلنت در کدام کشور می‌تواند بهترین انتخاب ممکن برای شما باشد؟ ما به شما ایمپلنت کره ای ایمپلنتیوم را پیشنهاد می‌کنیم. در بین برندهای مختلف تولیدکننده ایمپلنت، ایمپلنت‌های کره‌ای دارای کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب هستند. در ادامه این مطلب تمامی اطلاعات مورد نیاز برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های ایمپلنت ایمپلنتیوم موجود است؛ با ما همراه باشید. همچنین پیشنهاد می شود از صفحه دندانپزشک خوب و منصف در کرج دیدن کنید.

 

ایمپلنت کره ای ایمپلنتیوم :

همانطور که می‌دانید امروزه برندهای بسیار زیادی برای عرضه ایمپلنت وجود دارد که هر کدام از آن‌ها دارای کیفیت و قیمت فروش متفاوتی نسبت به یکدیگر هستند. بسیاری از افراد تنها به نام ایمپلنت توجه می‌کنند، درصورتی که کشور سازنده ایمپلنت نقش اصلی را تعیین میزان کیفیت آن دارد. برای مثال در طی چند سال اخیر طبق تجربه‌ ثابت شده‌است که ایمپلنت‌های تولید کشور کره به دلیل ساختار منحصربه‌فرد، قالب‌گیری عالی، کیفیت مواد، رنگ منحصربه فرد خود نسبت به ایمپلنت‌های تولیدی در کشورهای دیگر برتر بوده و از جایگاه بسیار خاصی برخوردار هستند.

درست که ایمپلنت‌های تولیدی توسط کشورهایی همچون اروپا یا آمریکا ایمپلنت‌های شناخته شده‌ای هستند؛ اما ایمپلنت‌های ساخت کره علاوه بر ارائه کیفیت ایمپلنت‌های اروپایی و آمریکایی قیمت بسیار مناسبی دارند. این موضوع باعث شده‌است تا از محبوبیت بسیار بالایی دربرابر برندهای دیگر برخوردار باشند. برای مثال یکی از این ایمپلنت‌ها با نام ایمپلنت کره ای ایمپلنتیوم به بازار عرضه می‌شود. این ایمپلنت به گونه‌ای طراحی شده‌است که دارای میزان خطا در زمان جراحی است.

 

ایمپلنت کره ای ایمپلنتیوم

 

ایمپلنت کره‌ای محصولی اقتصادی :

همانطور که گفته شد، ایمپلنت ایمپلنتیوم با توجه به قیمت پایین خود نسبت به کیفیت بسیار بالا به عنوان یک محصول اقتصادی شناخته می‌شود. البته این موضوع قابل ذکر است که قیمت این برند از ایمپلنت با توجه به عوامل مختلفی مانند برند انتخابی ، شرایط فرد ، میزان تخصص پزشک ، نوع روکش و تجهیزات مورد استفاده برای ایمپلنت دندان می‌خواند متغیر باشد. به همین دلیل شما در زمان مراجعه به دندانپزشکی باید قیمت پیشنهادی دندانپزشکی را دریافت کنید. قیمت میانگین این برند از ایمپلنت کره‌ای در سال ۱۴۰۲ به‌صورت حدودی در اکثر دندانپزشکی‌های تهران و کرج حدودی بین ۸.۰۰۰.۰۰۰ الی ۱۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان است. برای مثال دندانپزشکی کرج ارائه دهنده کمترین میزان قیمت برای عرضه ایمپلنت کره‌ای می‌باشد.

 

ایمپلنت کره‌ای محصولی اقتصادی

 

ایمپلنت کره ای ایمپلنتیوم یا دنتیوم ؟

بسیاری از افراد تصور دارند که برند دنتیوم و ایمپلنتیوم با یکدیگر تفاوت دارند، درصورتی که نام دنتیوم درواقع به عنوان نام دوم برند ایمپلنت ایمپلنتیوم شناخته می‌شود. با توجه به این موضوع که برند دنتیوم به عنوان یک برند بسیار قدیمی در کشور ایران است. با نام‌های مختلفی معرفی می‌شود اما با نام دنتیوم در بازارهای رقابتی نقش بسیار پررنگی دارد و در بین برندهای کره‌ای درواقع دارای رتبه اول است. البته با در نظر گرفتن اطلاعات شرکت تولیدکننده ایمپلنت برند دنتیوم dentium به عنوان یک محصول تولیدی توسط کشورکره جنوبی معرفی می‌شود که شرکا تولیدکننده آن فعالیت‌های خود را از سال ۲۰۰۰ شروع و در سال ۱۳۸۴ برای اولین بار به کشور ایران عرضه کرد.

 

آیا تنها انتخاب بهترین برند برای ایمپلنت کافی است ؟

خیر. درست است که انتخاب بهترین برند ایمپلنت مانند ایمپلنت کره ای ایمپلنتیوم بسیار مهم است، اما مهارت دندانپزشک بعد از انتخاب برند مناسب ایمپلنت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. برای مثال می‌توان گفت که از یک جراحی موفق ایمپلنت حدود ۸۰٪ موفقیت به برند ایمپلنت و حدود ۲۰٪ به مهارت یک دندانپزشک بستگی دارد. درصورتی که حتی شما بهترین برند ایمپلنت یعنی برند دنتیوم را برای جراحی مورد نظر خود انتخاب کنید، بازهم مهارت یک دندانپزشک می‌تواند باعث شکست جراحی شما شود. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم در زمان انتخاب دندانپزشکی برای انجام جراحی دقت کنید تا دندانپزشک مورد نظر شما از تجربه کافی برای انجام یک جراحی موفقیت‌آمیز برخوردار باشد. برای مثال karaj Dental بهترین گزینه ممکن برای انتخاب شماست.

 

چرا هزینه انجام جراحی ایمپلنت بالاست؟

همانطور که می‌دانید انجام جراحی ایمپلنت نسبت به جراحی‌های دیگر دندان مانند کامپوزیت بیشتر است. زیرا کیفیت ایمپلنت نسبت به جراحی‌های دیگر بالاتر بوده و نیازمند تکنولوژی ساخت و پوشش بسیار بیشتری نسبت به جراحی‌های دیگر می‌باشد. علاوه بر این موضوع هر ایمپلنت با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد خود قیمت گذاری می‌شود برای مثال ایمپلنت‌ها از نظر عوامل ساختاری مانند پایه‌های ایمپلنت، بدنه رزوه دار، شن پاشی شده، پوشش هیدروکسی اپاتیت، پاشش پلاسما و… دارای قیمت متفاوتی نسبت به یکدیگر می‌باشند. اما همانطور که بیان شد قیمت ایمپلنت کره‌ای ایمپلنتیوم با توجه به اهداف شرکت تولیدکننده نسبت به برندهای سوئیسی و آمریکایی کمتر است.

مطالب پیشنهادی:

مزایای خرید ایمپلنت ایمپلنتیوم :

۱. با توجه با این موضوع که امروزه برندهای بسیار زیادی تولیدکننده ایمپلنت هستند، برند ایمپلنتیوم به عنوان یک برند معروف و محبوب در میان این برندها شناخته می‌شود و به دلیل تجربه بالای خود یک انتخاب بسیار مناسب در بین انتخاب‌های ممکن است.

۲. کیفیت این برند نسبت به قیمت پیشنهادی آن برای خرید بالا است و شما نیاز به پرداخت هزینه بیشتر از حد نیاز برای انجام جراحی ندارید.

۳. این ایمپلنت ارائه دهنده ویژگی‌های برندهای اروپایی و آمریکایی به شما می‌باشد، درصورتی که هزینه خرید آن بسیار کمتر است.

۴. درست است که بسیاری از برندهای ایمپلنت ارائه دهنده ویژگی‌های برند ایمپلنتیوم هستند، اما پیدا کردن آنها در بازار بسیار سخت می‌باشد. درصورتی که برند دنتیوم ( ایمپلنتیوم ) در بازار ایران فراوان است و خرید آن کار بسیار آسانی می‌باشد.

 

خرید ایمپلنت ایمپلنتیوم

 

معایب ایمپلنت‌های کره‌ای :

  1. این ایمپلنت حتی با وجود کیفیت بالای خود در بازار رقابت با ایمپلنت‌های آمریکایی و اروپایی کمی عقب مانده است. به همین دلیل بسیاری از افراد با این ایمپلنت و ویژگی‌های منحصربه فرد آن آشنایی کامل ندارند.
  2. با توجه به اینکه ایمپلنت‌های کره‌ای دارای انواع بسیار زیادی هستند؛ انتخاب بهترین مدل در بین آنها سخت است.
  3. اطلاعات درباره مشخصات و ویژگی‌های ایمپلنت کره‌ای معمولاً در بسیاری از سایت‌ها موجود نمی‌باشد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم در سایت ما با برندهای مختلف ایمپلنت کره‌ای آشنا شوید.

سایر برندها :

سخن پایانی :

همانطور که مشاهده کردید دندانپزشکی کرج در این مطلب تمامی اطلاعات مورد نیاز شما را برای آشنایی کامل با برند ایمپلنت کره‌ای ایمپلنتیوم ارائه کرده است. در صورت وجود هرگونه سوال برای آشنایی با ویژگی‌ها و مشخصات ایمپلنت مورد نظر شما می‌توانید با بخش پشتیبانی سایت ما ارتباط برقرار کنید. بخش پشتیبانی به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات شما برای پیدا کردن پاسخ درست می‌باشد. همچنین پیشنهاد می‌کنیم از مطالب دیگر سایت ما مانند مرکز تخصصی کاشت ایمپلنت در کرج دیدن کنید.

مطالب پیشنهادی: