قیمت روکش دندان در کرج 

قیمت روکش دندان در کرج 

در بین خدمات دندانپزشکی قیمت روکش دندان در کرج نسبت به خدمات دیگر مناسب‌تر بوده و کارایی بسیار بالایی را به شما ارائه می‌دهد. روکش دندان یکی از رایج‌ترین روش‌های ترمیم دندان است که برخی از دندانپزشک‌ها آن را با نام تاج مصنوعی معرفی می‌کنند. در ادامه مطلب سایت دندانپزشکی کرج توضیحات کاملی را برای معرفی روکش دندان در انواع مختلف و چگونگی تعیین هزینه روکش دندان در کرج ارائه کرده‌است؛ با ما همراه باشید.

 

آشنایی کامل با روکش دندان :

روکش دندان در واقع به عنوان یک کلاهک است که توسط بهترین دندانپزشکان کرج بر روی تاج دندان قرار می‌گیرد. تاج به بخش سفید رنگ دندان گفته می‌شود که شما قادر به دیدن آن هستید و روکش دندان برای پوشاندن سطح تاج مورد استفاده قرار می‌گیرد. علت اصلی استفاده از روکش دندان پوشاندن نقص‌ها و ظاهر نامناسب تاج دندان خواهد بود. برای مثال در برخی از مواقع بیمارانی در معرض شکستگی دندان هستند. می‌توانند با استفاده از روکش دندان یک لایه روی تاج به عنوان ضربه‌گیر اضافه و از هرگونه آسیب که باعث شکستگی دندان شود؛ جلوگیری کنند.

همچنین بسیاری از افراد نیز از روکش دندان برای بازسازی طرح لبخند و ایجاد یک ظاهر زیبا استفاده می‌کنند. برای مثال افرادی که دندان آنها دارای پوسیدگی بسیار شدید است و با پر کردن دندان قابلیت ترمیم آن را ندارند. می‌توانند با استفاده از روکش دندان در کمترین زمان ممکن زیبایی دندان‌های خود را بازگردانده و از آسیب بیشتر دندان جلوگیری کند.

به صورت کلی با توجه به علم دندانپزشکی استفاده از روکش دندان برای افرادی که دچار نقص‌ها و مشکلات دندان مانند پوسیدگی بیشتر از حد، شکستگی دیواره دندان، عصب کشی، نازک شدن جداره دندان. احتمال شکستگی دندان، تخریب ساختاری دندان و… هستند. می‌توانند با استفاده از روکش دندان به تقویت و حفظ سلامت دهان و دندان خود بپردازند. برای مثال اگر شما به صورت مادرزادی دچار شکستگی دندان هستید یا اندازه دندان‌های شما نامناسب است. با استفاده از روکش دندان می‌توانید در کمترین زمان ممکن به بازسازی زیبایی و پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان بپردازید.

مطالب پیشنهادی:

قیمت روکش دندان در کرج 

 

محدوده قیمت روکش دندان در کرج ۱۴۰۲ :

همانطور که گفته شد روکش دندان نسبت به خدمات دیگر دندانپزشکی برای تمامی افراد قابل استفاده است و کارایی بسیار زیادی دارد. اما شما در زمان خرید روکش دندان باید به این نکته توجه کنید که روکش دندان در جنس‌های مختلفی مانند pfm. زیرکونیا، سرامیک و… ساخته می‌شود. هر کدام از این جنس‌ها به دلیل ویژگی‌ها و مشخصات منحصربه فردخود دارای قیمت متفاوتی نسبت به یکدیگر هستند. به همین دلیل شما برای اطلاع دقیق قیمت روکش دندان در کرج باید با بخش پشتیبانی سایت دندانپزشکی کرج ارتباط حاصل کنید.

البته با توجه به لیست قیمت روکش دندان در سال ۱۴۰۲ می‌توان گفت که قیمت میانگین برای خرید روکش دندان با توجه به عوامل مختلفی مانند میزان سازگاری، مقاومت. کیفیت، رنگ روکش و… بین ۳,۰۰۰,۰۰۰ تا ۵,۰۰۰,۰۰۰ است. برای مثال قیمت روکش‌های دندان سرامیکی ۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان می‌باشد. این روکش‌ها نسبت به روکش‌های دیگر دارای سازگاری بسیار بالا، ظاهر زیبا، مقاومت در برابر تغییر رنگ، استحکام و عدم ایجاد آلرژی هستند که باعث می‌شود افراد زیادی از آن برای انجام روکش دندان استفاده کنند. همچنین یکی دیگر از جنس‌های بسیار پرطرفدار برای انجام روکش دندان روکش‌های دندان pfm است که نسبت به جنس‌های دیگر دارای استحکام بسیار بالا، عدم ایجاد حساسیت، سازگاری با بافت دهان، زیبایی منحصر به فرد، مقاومت در برابر تغییر رنگ و… می‌باشد.

البته این موضوع نیز قابل ذکر است که بسیاری از افراد قابلیت پرداخت هزینه انجام روکش‌ دندان سرامیکی و pfm را ندارند. به همین دلیل علم دندانپزشکی برای آنها روکش‌هایی مانند روکش استیل ضد زنگ با قیمت ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان و روکش دندان ایمکس ۲,۸۰۰,۰۰۰ را در نظر گرفته است. این روکش‌ها نسبت به روکش‌های دیگر ارزان‌تر می‌باشند و ارائه دهنده ویژگی‌های منحصر به فرد خود مانند مقاومت بالا، ظاهر شفاف و براق، استحکام و… هستند.

 

قیمت روکش دندان در کرج 

 

پرداخت هزینه روکش دندان در کرج با اقساط :

بسیاری از افراد این سوال را دارند که آیا امکان پرداخت قیمت روکش دندان در کرج با اقساط وجود دارد یا خیر. با توجه به مرکز مورد نظر شما برای انجام خدمات پاسخ این سوال مشخص خواهد شد. زیرا بسیاری از دندانپزشکی‌ها دارای امکان پرداخت هزینه با اقساط برای انجام خدمات هستند اما برخی دیگر از این مزیت برخوردار نیستند.

به صورت کلی با توجه به این موضوع که روکش دندان معمولاً مدتی پس از انجام عصب کشی یا درمان‌های دیگر برای دندان انجام می‌شود.‌ کلینیک‌های دندانپزشکی امکان پرداخت اقساطی را برای بیماران خود در نظر می‌گیرند. در این حالت بیماران می‌توانند با هر بار مراجعه به دندانپزشکی مبلغی از هزینه انجام جراحی را پرداخت کنند. در صورت علاقه به انجام خدمات دندانپزشکی با اقساط پیشنهاد می‌کنیم از دریافت مشاوره بخش پشتیبانی سایت ما بهره ببرید.

 

عوامل تاثیرگذار روی قیمت روکش دندان در کرج :

آیا تا به حال به این موضوع توجه کرده‌اید که قیمت روکش دندان در کرج با ارائه خدمات مساوی در دو دندانپزشکی می‌تواند متفاوت باشد؟ در واقع هزینه مورد نیاز برای ارائه خدمات در تمامی دندانپزشکی‌ها یکسان است اما در برخی از مواقع با درنظر گرفتن هزینه‌های اضافی، بیمار باید مبلغ بیشتری را به دندانپزشکی پرداخت کند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم قبل از مراجعه به دندانپزشکی برای انجام روکش دندان با عوامل تاثیرگذار روی تعیین قیمت روکش دندان در کرج آشنا شوید.

برای مثال مهمترین عامل تاثیرگذار بر روی تعیین قیمت روکش دندان انتخاب برند مناسب و جنس روکش دندان است. مسلما به هر میزان که جنس روکش دندان با کیفیت باشد، دارای ماندگاری بیشتری خواهد بود و شما باید هزینه بیشتری را برای خرید آن پرداخت کنید. اما برخی از جنس‌های روکش دندان علاوه بر ارائه تمامی ویژگی‌های مورد نظر شما از قیمت کمتری نسبت به جنس‌های دیگر برخوردار هستند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم قبل از هرگونه انتخاب برای انجام خدمات دندانپزشکی با بخش پشتیبانی سایت دندانپزشکی برای دریافت مشاوره ارتباط حاصل کنید.

 

کدام نوع روکش دندان مقرون به صرفه است؟

هر کدام از روکش‌های دندان دارای ویژگی‌های منحصر به فرد خود هستند که برای یک شخص می‌تواند انتخاب مناسب و برای شخص دیگر انتخاب نامناسب باشد. برای مثال روکش‌های سرامیکی زیبایی بسیار بیشتری نسبت به روکش‌های دیگر دارند و روکش‌های pfm به دلیل استحکام بالای خود برای دندان‌های عقبی هر فرد می‌تواند بهترین انتخاب ممکن باشد.

به همین دلیل ما نمی‌توانیم به صورت مستقیم یک روکش دندان را به عنوان بهترین انتخاب ممکن به شما پیشنهاد کنیم. اما اگر شما به دنبال انتخاب یک روکش دندان کاملاً مقرون و به صرفه هستید. پیشنهاد می‌کنیم در ابتدا یک جلسه برای مشاوره با دندانپزشک دریافت کنید. در این جلسه دندانپزشک با معاینه دقیق دندان‌های شما، ارزیابی و بررسی ساختار آنها بهترین نوع روکش دندان را به شما معرفی خواهد کرد.

 

هزینه روکش دندان در کرج

 

انواع روکش دندان در کرج و هزینه آن :

در ادامه مطلب برای آشنایی بیشتر شما با روکش‌های دندان و چگونگی تعیین قیمت آنها، مشخصات هر کدام را به صورت جداگانه برای شما توضیح دادیم. شما می‌توانید با توجه به ساختار دندان و سلیقه شخصی خود یکی از آنها را برای انجام روکش دندان انتخاب کنید.

 

۱. روکش‌های تمام سرامیکی :

اولین روکش مورد نظر برای معرفی روکش‌های تمام سرامیک هستند که از جدیدترین روش ساخت روکش دندان یعنی تکنولوژی دیجیتالی کد اسفاده می‌کند. با توجه به تحقیقات این روکش با استفاده از دستگاه طراحی و تراشیده می‌شود و دارای رنگ‌های بسیار زیادی است و شما می‌توانید برای انجام روکش حتی از رنگ مطابق با دندان خود استفاده کنید.

در واقع می‌توان گفت در بین روکش‌های موجود برای انجام ترمیم دندان روکش‌های سرامیکی بیشترین مطابقت را با رنگ دندان‌های طبیعی داشته و برای ساخت اولویت خود را زیبایی محصول قرار می‌دهند. به همین دلیل اگر شما به دنبال انجام روکش دندان برای حفظ زیبایی ظاهر خود هستید انتخاب روکش‌های تمام سرامیک می‌تواند بهترین گزینه ممکن برای شما باشد.

 

۲. روکش‌های pfm، سرامیکی فلزی :

روکش‌های pfm یا در واقع همان روکش‌های سرامیکی فلزی نسبت به روکش‌های دیگر دارای استحکام بسیار بالایی هستند درست است که از نظر زیبایی این روکش‌ها نسبت به روکش‌های تمام سرامیک ضعیف‌تر عمل کردند. اما اگر به دنبال انتخاب یک روکش برای پوشاندن نقص‌های دندان خود مانند شکستگی یا پوسیدگی بسیار شدید هستید انتخاب روکش‌های pfm بهترین گزینه ممکن برای شما خواهد بود. زیرا این روکش‌ها در قسمت داخلی از فلز و در سطح بیرونی از جنس چینی برای ساخت استفاده می‌کنند.

 

سخن پایانی درباره قیمت روکش دندان در کرج  :

دندانپزشکی کرج در این مطلب اطلاعات کاملی را درباره قیمت روکش دندان در کرج و انواع آن به شما ارائه کرده است. در صورت وجود هرگونه سوال درباره مشخصات و ویژگی‌های جنس‌های مختلف روکش دندان شما می‌توانید با بخش پشتیبانی سایت ما ارتباط حاصل کنید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم از مطالب دیگر سایت مانند کامپوزیت دندان کرج دیدن کنید.

قیمت سایر خدمات