قیمت بلیچینگ دندان در کرج

قیمت بلیچینگ دندان در کرج

آیا قصد بلیچینگ دندان‌های خود را دارید، اما نسبت به قیمت بلیچینگ دندان در کرج اطلاعات کافی ندارید و هزینه دقیق این خدمات پزشکی برای شما مبهم است؟ در مطلب سایت دندانپزشکی کرج اطلاعات کاملی برای آشنایی بیشتر شما با بلیچینگ دندان همچون ویژگی‌ها، مشخصات، روش‌های انجام، هزینه مورد نیاز برای بلیچینگ و… ذکر کرده‌است. در ادامه مطلب با سایت دندانپزشکی دولتی کرج همراه باشید.

 

آشنایی با بلیچینگ دندان در کرج :

بلیچینگ دندان در کرج به عنوان روشی برای سفید کردن دندان است که نسبت به خدمات دیگر دندانپزشکی از محبوبیت بسیار بیشتری برخوردار می‌باشد. به صورت کلی می‌توان گفت که دندان‌های سفید و مرتب همیشه برای هر فرد نشانه‌ای از جذابیت و ظاهر مناسب چهره او است. به همین دلیل برای ایجاد طرح لبخند زیبا روش‌های بسیار زیادی مانند کامپوزیت، لمینت و… وجود دارد. اما قیمت بلیچینگ دندان در کرج با توجه به کارایی و کیفیت بسیار بالای خود از خدمات دیگر دندانپزشکی مانند لمینت کامپوزیت یا حتی ایمپلنت مقرون به صرفه‌تر می‌باشد. به همین دلیل تیرگی دندان‌های شما باعث رنج و از دست دادن اعتماد به نفستان است. پیشنهاد می‌کنیم برای رفع آن از بیلیچینگ دندان در مراکز دندانپزشکی معتبر مانند دندانپزشکی کرج بهره ببرید.

بسیاری از افراد تصور دارند که قادر به رفع تیرگی‌های موجود بر روی سطح دندان با روش‌های خانگی و مسواک زدن مرتب خواهند بود. در صورتی که این روش‌ها درصد بسیار کمی از تیرگی روی سطح دندان را کاهش می‌دهد. زیرا تغییر رنگ دندان در طول زمان با مصرف مواد غذایی ایجاد می‌شود که به راحتی با روش‌های خانگی یا حتی استفاده از مسواک به صورت مرتب قابل رفع نخواهد بود. برای مثال افرادی که از قهوه به صورت روزانه استفاده می‌کنند دارای دندان‌های تیره‌ای نسبت به افراد دیگر هستند. زیرا تاثیر قهوه در مدت زمان طولانی بر روی دندان آنها گذاشته خواهد شد. و تنها راه رهایی از آن با هزینه کم استفاده از خدمات بلیچینگ دندان است.

 

محدوده قیمت بلیچینگ دندان در کرج :

قیمت بلیچینگ دندان در کرج با توجه به عوامل مختلف در دندانپزشکی‌های متفاوت متغیر می‌باشد. برای مثال شما ممکن است بلیچینگ دندان را از دو دندانپزشکی مختلف دریافت کنید؛ در صورتی که یک دندانپزشکی ارائه کننده قیمت ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان و دندانپزشکی دیگر همان خدمات را با قیمت ۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان به شما عرضه کند. خوب تفاوت قیمت خدمات در این دو دندانپزشکی نشانه تفاوت میزان کیفیت، برند مواد، تخصص دندانپزشک و… است که در ادامه آنها را به صورت دقیق بررسی خواهیم کرد.

 

عوامل تعیین کننده هزینه بلیچینگ دندان در کرج :

اولین عامل برای تعیین هزینه بلیچینگ دندان در کرج انتخاب کلینیک مناسب است. برخی از کلینیک‌ها حتی با ارائه خدمات یکسان با کلینیک‌های دیگر قیمت بیشتری را برای عرضه خدمات خود در نظر می‌گیرند. برای مثال کلینیک دندانپزشکی کرج خدمات خود را با بهترین کیفیت ممکن اما کمترین قیمت بازار عرضه می‌کند تا متقاضیان قادر به پرداخت هزینه انجام خدمات دندانپزشکی باشند.

همچنین علاوه بر انتخاب کلینیک مناسب انتخاب یک برند مواد از مهم‌ترین عوامل تعیین قیمت بلیچینگ دندان در کرج است. در زمان انجام بلیچینگ دندانپزشک برندهای مختلفی از مواد را برای سفید کردن دندان به شما معرفی می‌کند. برای مثال شما می‌توانید از مواد متعلق به کشور برزیل، آلمان یا ایران استفاده کنید که هر کدام دارای قیمت متفاوتی نسبت به یکدیگر هستند.

مسلماً مواد بیلیچینگ متعلق به کشور ایران به دلیل عدم پرداخت هزینه واردات نسبت به باقی برندها از قیمت کمتری برخوردار است. و در جدول خدمات دندانپزشکی سال ۱۴۰۲ میانگین قیمت مواد بلیچینگ ایران حدود ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده‌است. البته این موضوع به معنی تفاوت قیمت بسیار زیاد بین مواد بلیچینگ ایرانی و خارجی نیست و شما می‌توانید از مواد بلیچینگ خارجی مانند برندهای کشور برزیل و آلمان را با قیمت حدودی ۱.۵۰۰.۰۰۰ تا ۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان استفاده کنید.

 

قیمت بلیچینگ دندان در کرج

 

بهترین زمان برای انجام بلیچینگ دندان در کرج :

بهترین زمان ممکن برای انجام بلیچینگ دندان با توجه به نظر و سلیقه شخصی خود متقاضی تعیین می‌شود؛ زیرا هر کس نسبت به میزان تغییر رنگ دندان خود می‌تواند نظر متفاوتی با شخص دیگر داشته باشد. برای مثال ممکن است یک شخص به کوچکترین تغییر رنگ دندان خود حساس بوده و سریعا اقدام به انجام بلیچینگ برای سفید کردن دندان‌های خود کند. اما شخص دیگر پس از ایجاد تغییر رنگ بسیار زیاد در اثر مصرف رنگ‌های غذایی و مواد شیرین مانند قند و شکر احساس نیاز به انجام بلیچینگ داشته‌باشد.

 

آیا پس از بلیچینگ دندان در کرج امکان تغییر رنگ مجدد دندان است؟

بله. درواقع می‌توان گفت که بلیچینگ برای از بین بردن تیرگی دندان‌های شما به کار گرفته می‌شود. و شما برای جلوگیری از تغییر رنگ مجدد دندان‌های خود باید نکات بهداشتی دهان و دندان خود توجه بسیار زیادی داشته‌باشید. برای مثال کمتر از مواد غذایی رنگدار مانند قهوه یا توت فرنگی یا مواد بسیار شیرین مانند قند و شکر استفاده کنید. زیرا این مواد به دلیل رنگ غذایی بیشتر از حد در ساختار خود قادر به تغییر رنگ سطح دندان و افزایش سرعت فرسودگی دندان‌های شما خواهد بود.

البته این موضوع به معنی عدم استفاده از هرگونه شیرینی و قهوه در طولانی مدت نیست بلکه پیشنهاد می‌کنیم استفاده از این مواد را برای جلوگیری از تغییر رنگ دندان‌های خود کاهش دهید. و پس از استفاده سریعاً از مسواک برای خنثی کردن تاثیرات رنگ غذایی بر روی سطح دندان خود استفاده کنید. این کار باعث می‌شود. که شما نیاز به پرداخت مجدد هزینه بلیچینگ دندان نداشته‌باشید و از دندان‌های سفید خود در طولانی مدت لذت ببرید.

 

انواع روش‌های بلیچینگ دندان در کرج :

برای انجام بلیچینگ دندان روش‌های بسیار زیادی مانن آفیس بلیچینگ یا بلیچینگ دندان در مطب دندانپزشکی، هوم بلیچینگ یا بلیچ دندان در خانه و پاور بلیچینگ یا بلیچ فوری دندان وجود دارد؛ اما استفاده از آفیس بلیچینگ یعنی بلیچینگ در مطب دندانپزشکی به عنوان بهترین روش برای انجام این درمان شناخته می‌شود. در این روش شما توسط متخصص بلیچینگ با استفاده از مواد شیمیایی منحصر به فردی مانند هیدروژن پراکسید با میزان غلظت بالا در ۲ الی ۳ جلسه می‌توانید تیرگی رنگ دندان‌های خود را از بین ببرید. تفاوت این روش نسبت به روش‌های دیگر ماندگاری بسیار بالای آن است. و با استفاده از آن متقاضیان نیاز به پرداخت مجدد قیمت بلیچینگ دندان در کرج نخواهند داشت.

 

مراحل آفیس بلیچینگ :

برای انجام خدمات بلیچینگ در مطب دندانپزشکی تمامی فرایند توسط متخصص انجام می‌شود و نیاز به دخالت شخصی شما نیست. همچنین این فرایند نسبت به نمونه‌های دیگر بلیچینگ از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و شما در تمامی طول دوره درمان می‌توانید به راحتی روی صندلی دراز کشیده و از سفید شدن دندان‌های خود لذت ببرید. در ادامه مطلب مراحل بلیچینگ دندان در دندانپزشکی را به صورت کامل برای شما توضیح دادیم.

۱. تمیز کردن دندان و جرم‌گیری آنها :

اولین مرحله برای بلیچینگ که دندان توسط دندانپزشک تمیز کردن دندان و فرایند جرم گیری هست. در این مرحله دندانپزشک با استفاده از وسیله دندانپزشکی تمامی جرم‌های روی سطح دندان را از بین می‌برد تا پس از بلیچینگ دندان کاملا تمیز به نظر برسد.

۲. محافظت از بافت لثه :

در دومین مرحله دندانپزشک برای محافظت از بافت لثه تمامی لثه‌های متقاضی را با استفاده از یک مواد خاص می‌پوشاند، تا در فرایند بریچینگ به لثه فرد هیچگونه آسیبی وارد نشود.

۳. پاکسازی سطح دندان :

در مرحله آخر دندانپزشک با استفاده از یک ژل سفید کننده حاوی پراکسید هیدروژن به مدت ۱۵ تا ۳۰ دقیقه تمامی تیرگی سطح دندان شما را از بین خواهد برد. البته این موضوع قابل ذکر است که برای فعال‌سازی این ژل دندانپزشک نیاز به دستگاه لایت کیور یا لیزر دارد.

 

سخن پایانی درباره قیمت بلیچینگ دندان در کرج :

در این مطلب سایت دندانپزشکی کرج اطلاعات کاملی درباره بلیچیک دندان به شما ارائه داده است. در صورت اطلاع از میزان دقیق قیمت بلیچینگ دندان در کرج شما می‌توانید از طریق تماس و برقراری ارتباط با کارشناسان کلینیک دندانپزشکی با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم از مطالب دیگر سایت ما مانند کامپوزیت دندان کرج دیدن کنید.